Wellington opnieuw - Reisverslag uit Te Horo, Nieuw Zeeland van Celine en Philip Strijers - WaarBenJij.nu Wellington opnieuw - Reisverslag uit Te Horo, Nieuw Zeeland van Celine en Philip Strijers - WaarBenJij.nu

Wellington opnieuw

Door: Philip

Blijf op de hoogte en volg Celine en Philip

29 Maart 2013 | Nieuw Zeeland, Te Horo

Donderdag 28 maart 2013
Na opnieuw de stiertjes gevoerd te hebben , vertrokken we nu opnieuw naar wellington, eerst huurauto Nissan tilda inleveren, we werden weggebracht door ace rentals in een busje naar het gemeentehuis. Dat is prachtig gemaakt met allerlei loopbruggen over autowegen ernaartoe . Vandaar was het maar kleine stap naar opnieuw TE PAPA na een lichte salade in de zon . Nu de derde verdieping de komst van de eerste settlers met jacht op walvissen , zeehonden en zeeleeuwen, ontbossing van alle land en vervanging door gras voor ingevoerde schapen en koeien. Gelukkig is nu het inzicht ontstaan , dat het native wood weer een kans moet krijgen en wordt er heel veel aandacht geschonken ana regeneratie. De terugweg met de trein ging smooth, we waren keurig om half zes in waikanae, alwaar wij nienke troffen bij de lokale New World supermarkt en zij bracht ons weervoeren naar huis. Einde van deze dag.