Vrije dag woensdag - Reisverslag uit Te Horo, Nieuw Zeeland van Celine en Philip Strijers - WaarBenJij.nu Vrije dag woensdag - Reisverslag uit Te Horo, Nieuw Zeeland van Celine en Philip Strijers - WaarBenJij.nu

Vrije dag woensdag

Door: Philip

Blijf op de hoogte en volg Celine en Philip

27 Maart 2013 | Nieuw Zeeland, Te Horo

Woensdag 27 maart 2013.
Woensdag is altijd een vrije dag voor Hans , Nienke werkt dan en het betekent vaak klussen in en om het huis. Eerst ging Lineke de 2 nieuw gearriveerde stiertjes voeren om zete laten wennen aan de mens, want ze doen anders nogal schrikachtig. Dus met een emmer met hooi op weg naar de wei en van achter het hek eerst het tweetal geroepen, wat na enige aarzeling aardig lukte entten voer geven en dat ging zo goed , dat zij uit de hand aten. Er groeit nog net voldoende gras voor de koeien hier om te eten, maar enige regen is wel dringend gewenst. Vorige week heeft het even net genoeg geregend om de watertand gevuld te krijgen ( geen wateraansluiting op het net), maar verder is het al maanden droog, droog,droog. Na het voeren ging Lineke aan de was ( 3 machines) en Hans en ik begonnen met het opknappen van het schuurcomplex. Lunch op het deck met uitzicht op de zee en de golven. Daarna weer verder tot 4 uur. Wij hadden er genoeg van, gingen zwemmen in zee, heerlijk watertemp, en Hans ging tennissen. Wij aten met Nienke shoarma. Nog een nightcap met beiden en wederom een heerlijke nacht. Dikke kus c en p