marlborough sounds - Reisverslag uit Picton, Nieuw Zeeland van Celine en Philip Strijers - WaarBenJij.nu marlborough sounds - Reisverslag uit Picton, Nieuw Zeeland van Celine en Philip Strijers - WaarBenJij.nu

marlborough sounds

Door: philip

Blijf op de hoogte en volg Celine en Philip

21 Maart 2013 | Nieuw Zeeland, Picton

in hetzelfde gebied waar de heerlijke wijn vandaan komt zijn ook de prachtige sounds zeearmen met een hoog gebergte aan de rand, nauwelijks wegen en op donderdag 21 maart gingen wij om 0900 uur aan boord van de endeavour express , een catamarantaxi, die ons naar ship cove bracht voor het begin van een wandeling. MMMAAAr onderweg op het laatst een grote groep van wel 20 dolfijnen naast achter onder de boot met kleintjes erbij in dezelfde snelheid als de boot.Schitterend, ook nog sprongen makend en dat kunnen jullie ook zien op de foto's.Bottlenosedolphins.
Vanaf shipcove eerst recht omhoog . Pittig begin van de wandeling die eigenlijk voor 5 uur stond , maar wij hadden maar 4.5 uur. ( ophaaltijd was afgesproken.). Maar goed op zich heerlijk gelopen , mooie vergezichten, fraaie vogelgeluiden, wka's en zelfs wist lineke nog een uil te ontdekken, die zich verborgen hield onder de varens.Een bijzonderheid, zelfs de vogelgids had die nog nooit gezien. Eigen lunch onderweg ( broodje gezond van de bakker ). Op het laatst kwamen we tijd tekort en met onze tong op de schoenen wisten we net de steiger te bereiken waar onze boot een kwartier te laat aankwam. Eind al goed , schitterende dag.
Koffie op het terras aan de haven. Dikke kussen Lineke en Philip