back to the north - Reisverslag uit Te Horo, Nieuw Zeeland van Celine en Philip Strijers - WaarBenJij.nu back to the north - Reisverslag uit Te Horo, Nieuw Zeeland van Celine en Philip Strijers - WaarBenJij.nu

back to the north

Door: philip

Blijf op de hoogte en volg Celine en Philip

24 Maart 2013 | Nieuw Zeeland, Te Horo

Zaterdag 23 maart
Camper opruimen , schoonmaken en dan inleveren bij de verhuurder. We werden ontvangen door een onderhoudsmonteur, die afmelden voor het eerst deed dus dat ging lang duren. Uiteindelijk wel gelukt om handtekeningen onder alles te zetten. Hij bracht ons ook nog naar de boot , die vertrok te laat dus wij in de zenuwen of we wel op tijd aankwamen om onze nieuwe huurauto op te halen, maar ja dat lukte allemaal net en na een kalme overtocht door Cook street , ophalen en inrijden kwamen we op tijd thuis bij H en N voor de borrel en konden wij ons weer gaan installeren aldaar.
Na het eten vroeg naar bed, erg moe. En weer een leuke verrassing , want Hans belde , op verjaardagsvisite, of ik mee wilde gaan vissen morgen.
Op zondag 24 maart ging de wekker te laat af om 0745 , maar Hans was al op en we reden met de auto op tijd weg naar Papaparaumu en parkeerden de auto pardoes op het strand. Daar stond Dick met zoon Siem al klaar om de trailer met de boot in het water rijden met een tractor. Dus daar gingen we en dat verliep zeer voorspoedig , rustige zee , Dick had een fishfinder op de boot , maar het vissne zelf verlep eerst niet zo gemakkelijk. Hans ving wel snel een parrotfish en Siem haalde na veel moeite een barracuda binnen , maar daarna droogde het op. Verplaatsen van de boot na een andere locatie hielp niet veel.bij de laatste wissel ging het ineens lopen. veel succes aan de haak , maar vaak te klein dus teruggooien, ikzelf trof vaak lege haken bij het ophalen , maar geen vis dus niet goed vastgemaakt . Enfin toen we terugvoeren om `1600 wel een tevreden gevoel en genoeg vis voor het avondeten. EEn afscheidsborrel bij dick , bedanken en toen weer naar huis. Lineke en Nienke waren bij een greenery fair geweest en hadden zich ook prima vermaakt. na avondeten nog lang in de tuin bij het haardvuur. Een nieuwe ronde gietijzerenbak waar heel veel hout inkan, en daarvan heeft Hans genoeg. Dikke kussne allemaal Lineke en Philip

• 25 Maart 2013 - 18:30

Tamara:

Onee, was jij jarig Philip?? Damn vergeten.. Van harte alsnog!

• 25 Maart 2013 - 19:11

Marleen:

Lieve Philip en Lieneke,

Dank voor je berichtje, nu kan ik jullie volgen en de mooie reisverhalen lezen.
    Zo even snel te lezen genieten jullie volop. Hier alles oke hoor (alleen erg koud). Geniet ervan en groeten aan Hans.
    Veel liefs van ons hier uit Zoetermeer, Marleen