Sunday- Fish - Reisverslag uit Te Horo, Nieuw Zeeland van Celine en Philip Strijers - WaarBenJij.nu Sunday- Fish - Reisverslag uit Te Horo, Nieuw Zeeland van Celine en Philip Strijers - WaarBenJij.nu

Sunday- Fish

Door: Philip

Blijf op de hoogte en volg Celine en Philip

25 Maart 2013 | Nieuw Zeeland, Te Horo

Ja hoor en toen was het zondag. Hans maakte mij vroeg wakker en na aankleden meteen in de auto op weg , eerst nog wat croissantjes halen en naar de beach, auto op het strand geparkeerd , naar de trailer gelopen , op de boot geklommen en Dick reed met de tractor van de boatclub de boot in het water. Kort daarna dreef de boot in het water, tractor retour en daar ginge we. De fishfinder vond wel vis ,maar wij vingen ofwel geen vis, ofwel te kleine vissen , die teruggegooid moesten worden. We wisselden nog van stek en dat leverde uiteindelijk een maaltijd op aan het einde van de dag. Intussen was het wel mooi weer geworden dus een heerlijke dag op het water . Boot weer terug met andersom procedure , even zout water afspuiten en op de trailer mee naar huis van Dick ; biertje en toen de vis op de bbq bij h en n. Wel even schoonmaken natuurlijk. Daarna een mooi vuur in de nieuwe gietijzeren bak. Dikke kus Lineke en Philip

• 29 Maart 2013 - 13:36

Annemiek:

Hai PH en L

Begrijp uit het verslag , dat jullie weer terug zijn bij jullie vrienden.

Hier nog stervens koud, om gek van te worden.
    Ik was gaan voorzaaien voor de moestuin die Ien en ik hebben gehuurd van de gemeente voor 1 seizoen , maar zaaigoed gaat niets worden, mijn `rommelkamer`lijkt wel een botanische tuin, botanisch kan je natuurlijk weglaten, meer chaotisch groen met plastic bakjes waar zielige sliertjes zich proberen te ontpoppen tot bosui en prei....Vrees dat we gewoon weer naar de Jumbo moeten tzt.
    Faith en ik hebben net geluncht en Faith gaat nu richting Wielewaalplein.

Jullie moeten de groeten van haar hebben.

Gezellige paasdagen.

Annemiek

• 30 Maart 2013 - 13:43

Marcel En Marijke:

Hartelijke groet uit de ´Kleine Ijstijd´.
    En omdat het er niet naar uit ziet dat het snel gaat veranderen )de komende 10 dagen, zou ik van die 3 maanden , maar 3 jaar maken....!