de dag ervoor - Reisverslag uit Rijswijk, Nederland van Celine en Philip Strijers - WaarBenJij.nu de dag ervoor - Reisverslag uit Rijswijk, Nederland van Celine en Philip Strijers - WaarBenJij.nu

de dag ervoor

Door: philip

Blijf op de hoogte en volg Celine en Philip

04 Februari 2013 | Nederland, Rijswijk

De laatste dag voor vertrek de spanning stijgt hier tot een kookpunt. Zelfs na de eerste shift past het nog niet in de koffers . Wat kan er nog achtergelaten worden. Moeilijk want NZ kent 4 seizoenen op een dag dus je hebt eigenlijk van alles nodig.En dan moet het huis ook nog worden opgeruimd , er komen mensen logeren tijdens een kleine verbouwing in hun huis. En dan is ook nog het koffieapparaat verstopt waardoor er geen warme melk door het pijpje stroomt. De KLM kan de boekingscode niet vinden , zodat we geen flying blue punten krijgen voor de volgende reis. Inchecken kan pas 30 uur van te voren dus pas vanaf 1600 uur vandaag. De auto moet vandaag nog even APK want dat moet voor 30 maart maar dan zijn we nog niet terug. Dan nu maar even.
Kortom zoveel losse eindjes , om gek van te worden.
Afgelopen weekend eerst een geweldig feest van Erik en Rogier ivm hun 40e verjaardag en daarna zondag verjaardag van Heike 36 jaar en 10 jaar in
Nederland, vanavond nog even naar Lex , lineke`s broer .Dan de voorlopig laatste nacht in Nederland.

• 04 Februari 2013 - 14:38

Ingrid:

lieve hemel, wat een programma's nog!!! Gelukkig kunnen jullie morgenavond ( met slaappilletje?) uuuuren lang in het vliegtuig een tuk doen. Voor de (nu) laatste keer een fantastische reis en een goede vlucht!
    Liefs, Ingrid(Jan is met Lex a/h bridgen)

• 04 Februari 2013 - 15:26

Renée:

Vertrekchaos. Klinkt helemaal als Lineke! Maar op het laatste moment is alles vast op zijn pootjes terechtgekomen, zoals altijd... have fun!

• 04 Februari 2013 - 15:42

Ageeth:

Ga lekker genieten samen. Ik ga jullie volgen!
    Groetjes.

• 04 Februari 2013 - 18:35

Olga:

Ben benieuwd wat jullie daar in NZ gaan doen zonder al die afspraken......

• 05 Februari 2013 - 10:19

Greetje:

Heb ons al toegevoegd aan de mailinglist zodat we jullie reis kunnen volgen.
    Sterkte met de vertrekchaos. Goede reis en vooral heel veel genieten.

• 05 Februari 2013 - 12:05

Tamara:

Haha lekker chaotisch zoals de laatste dagen horen te zijn. Succes met de laatste lootjes en veel plezier! Ben benieuwd naar de verhalen.

• 05 Februari 2013 - 18:38

Helmi:

Ha Lineke en Philip,Ben nu bij Ingrid en Jan en hoor van jullie fantastische reis naar de kiwi's: 10 weken nog wel! ik wens jullie héél veel reisgenot. Goede vlucht, behouden thuiskomst.lfs Helmi.

• 05 Februari 2013 - 20:37

Hans En Nienke:

Wellicht helpt dit: er zijn hier onlangs winkels gesignaleerd, zelfs diegene die kleding verkopen, soms zelfs in de uitverkoop. Tot snel!

• 06 Februari 2013 - 16:50

Annemiek:

Hallo C&Ph

Als alles volgens plan is verlopen, zijn jullie nu 3 kwartier in Hong Kong.
    Time is flying, maar afstand dus ook!!
    We werden hier wakker met sneeuw, maar vanmiddag met snoet in de zon gezeten!
    Fijne dagen in Hong Kong.

Lfs uit Den Haag / a.miek