Friday first - Reisverslag uit 's Gravendam, Nederland van Celine en Philip Strijers - WaarBenJij.nu Friday first - Reisverslag uit 's Gravendam, Nederland van Celine en Philip Strijers - WaarBenJij.nu

Friday first

Door: Philip

Blijf op de hoogte en volg Celine en Philip

01 Februari 2013 | Nederland, 's Gravendam

Vandaag vrijdag 4 dagen voor vertrek, sterk kriebelend gevoel, wat gaan wij meenemen in het beperkte toegestane gewicht van de koffers! Temperaturen lijken overal prima 22 tot 30 graden. Eerst nog een bezoek aan wereldstad Hongkong . Lijkt ook supergaaf, hotel op kowloon hartje chinatown, er is ook een Chinees nieuwjaar aankomend. Maar het grote vuurwerk in de haven vindt net plaats als wij vertrekken 1102.
Verder vandaag nog even Ewout met 2 vrienden ophalen van Schiphol retour uit Z-Afrika. Zal wel gaar zijn.

• 02 Februari 2013 - 16:31

Eveline:

Jajaja, het duurt niet lang meer! We gaan jullie avonturen absoluut volgen! Maar zullen jullie ook wel missen hoor! Dikke kus van ons 5jes xxx

• 02 Februari 2013 - 21:18

Ingrid & Jan:

lieve twee,
    Een verdraaid goede,interessante reis toegewenst. 10 hele lange weken weg, dat wordt "lastig".
    Leuk zo'n site waar wij jullie wel en wee kunnen volgen: gaan wij ze-ker doen!!
    genieten maar jongens en tot het volgende , eerste èchte reisverslag.
    lfs,Iingrid & Jan.

• 02 Februari 2013 - 22:02

Els:

Ik zie jullie al rennen door het huis "niet vergeten, niet vergeten, S C H A T J E!!!!!!" Goeie reis en heel veel plezier. Ik volg jullie 'op de voet'! Knuffel

• 02 Februari 2013 - 22:06

Saskia Klap:

Dit is een hele leuke blog-manier om iedereen met jullie mee te laten leven van alle avonturen en de onwaarschijnlijk mooie foto's die jullie ongetwijfeld voor ons zullen achterlaten. Geniet nog een paar dagen van de voorpret. Lfs Saskia en WFK

• 03 Februari 2013 - 00:13

Ellis En Co:

Ik ga zeker volgen..... Leuk hoor!!
    En gezond terugkomen hè!?!!! Xx

• 03 Februari 2013 - 00:30

Renée:

Ook ik ga jullie zeker volgen, deels vanuit Curacao. Lang leve internet. Sterkte met de laatste loodjes in NL en heel veel plezier!

• 03 Februari 2013 - 16:43

Mirjam En Niels:

Leuk zo'n blog! Wij gaan jullie zeker volgen. Succes met het inpakken van de laatste spullen. Hele goede reis en veel plezier. De site staat inmiddels onder ''favorieten'' dus we zijn benieuwd naar het eerstvolgende bericht! XXX

• 03 Februari 2013 - 18:55

Vliet:

Goede reis, we gaan jullie volgen.